PŁATNOŚCI
- Płatności za zamówione Produkty w Sklepie można dokonać:
- przelewem na rachunek bankowy – w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży,
- przelewem elektronicznym lub elektronicznie za pomocą karty płatniczej – w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży,
- gotówką przy odbiorze przesyłki pocztowej za pobraniem – zapłata następuje w momencie odbioru przesyłki listonoszowi bądź w Urzędzie Pocztowym,
- gotówką przy odbiorze przesyłki kurierskiej za pobraniem – zapłata następuje w momencie odbioru przesyłki kurierowi,
- gotówką przy odbiorze przesyłki osobiście – zapłata następuje w momencie odbioru przesyłki osobiście.
- Dane do przelewu:
TiM Kominki Sp. z o.o.
Bartycka 20/24 pawilon 7a
00-716 Warszawa
PLN 70 1050 1100 1000 0090 3179 0182
- W razie dokonania wyboru formy płatności przez Klienta, której termin upływa przed dniem wykonania umowy przez Sprzedawcę i w przypadku bezskutecznego upływu terminu do zapłaty, Sprzedawca jest uprawniony do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 Dni roboczych od dnia następującego po terminie zapłaty.
DOSTAWA
- Termin dostawy towaru Zamówienia wynosi do 30 Dni roboczych, chyba że strony w ramach indywidualnych uzgodnień postanowią inaczej lub w opisie produktu widnieje dłuższy termin realizacji zamówienia. Termin dostawy zaczyna biec:
- w przypadku wyboru płatności przelewem na rachunek bankowy, przelewem elektronicznym lub elektronicznie za pomocą karty płatniczej – od dnia następującego po dacie uznania rachunku bankowego Sprzedawcy,
- w przypadku wyboru płatności gotówką przy odbiorze przesyłki pocztowej lub kurierskiej za pobraniem albo gotówką przy odbiorze przesyłki osobiście – od dnia następującego po dacie zawarcia umowy sprzedaży.
- Jeśli zamówienie obejmuje Produkty dostosowane do indywidualnych preferencji Klienta, np. sprowadzenie beczki na zamówienie, termin dostawy towaru Zamówienia zostanie ustalony indywidualnie.
- Sprzedawca każdorazowo dołącza do przesyłki dowód zakupu – paragon, a na życzenie Klienta złożone przed Zamówieniem – fakturę VAT.
- Koszt dostarczenia towaru jest podawany każdorazowo podczas składania Zamówienia, najpóźniej bezpośrednio przed zakończeniem procesu złożenia Zamówienia.
- Zamówienia realizowane są na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Istnieje także możliwość wysyłki za granicę. W takim przypadku warunki sprzedaży i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z Klientem.
- Jeżeli nastąpiło naruszenie stanu przesyłki Klient żąda ustalenia stanu przesyłki protokolarnie w momencie jej dostarczenia w celu określenia zakresu szkody. Protokół ustalenia stanu przesyłki przesłany do Sklepu ułatwi rozpatrzenie reklamacji, jednak nie jest to warunek rozpoznania reklamacji.
- Jeżeli po wydaniu przesyłki Klient stwierdził ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, Klient powinien niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki, zażądać protokolarnego ustalenia przez przewoźnika stanu przesyłki. Protokół ustalenia stanu przesyłki przesłany do Sklepu ułatwi rozpatrzenie reklamacji, jednak nie jest to warunek rozpoznania reklamacji.